ARCADE

Zero Team USA (set 1, US, Fabtek license)

Nostalji Oyun Emülatör Hakkında

  • Emülatörümüzü Telefon, Tablet ve Bilgisayarınızdan işlem yaparak kullanabilirsiniz.
  • Ayrıca Bilgisayarınıza bağladığınız kollar ile de oyunları oynayabilirsiniz sol altta kumanda ayarı mevcut.
  • Oyunlarınızı kaydetme seçeneği ile istediğiniz zaman kaldığınız yerden oynamaya devam edebilirsiniz.
  • Nostalji oyun ekibi olarak sizi eski günlerinize götürebilmek için çalışıyoruz.
  • Üstelik oyunlarımızın hepsi tamamen ücretsiz.

Zero Team USA (set 1, US, Fabtek license) [Unemulated protection] Nostalji oyun Ekibi sizin için bu kez de rekabeti çok yüksekte tutacak bir oyun ile karşınızda. Play tuşuna basarak hemen oynamaya başlaya bilirsiniz.

Zero Team USA (set 1, US, Fabtek license) [Unemulated protection]

Zero Team USA (set 1, US, Fabtek license) [Unemulated protection],Chime tarafından geliştirilmişbir macera video oyunudur . Japonya’da Spike Chunsoft veKuzey Amerika ve Avrupa’da Aksys Games tarafından Haziran 2016’da Nintendo 3DS ve PlayStation Vita için piyasaya sürüldü. Bir Microsoft Windows sürümü, Haziran 2016’da Spike Chunsoft tarafından dünya çapında piyasaya sürüldü. Bir PlayStation 4 sürümü ayrıca Ağustos 2017’de Kuzey Amerika ve Japonya’da ve Eylül 2017’de Avrupa’da yayınlandı. Oyun, Zero Escape serisininardından üçüncü girişidir. Dokuz Saat, Dokuz Kişi, Dokuz Kapı (2009) ve Fazilet’in Son Ödülü (2012).

Hikaye, önceki iki oyun arasında geçiyor ve Sıfır olarak bilinen maskeli bir kişi tarafından kaçırılan dokuz kişiyi takip ediyor. Üç takıma ayrılırlar ve “Karar Oyunu” adı verilen bir ölüm oyunu oynamaya zorlanırlar. Oyuncu üç karakterin rolünü üstlenir ve hikayenin oluşturduğu bölümler boyunca oynar: bunlar animasyonlu sinematikler, odadan kaçış bulmacaları ve oyuncunun vereceği ahlaki kararlardan oluşur. Bölümler 90 dakikalık periyotları temsil eder ve sıra dışı oynatılabilir.

Oyun, dizinin yaratıcısı Kotaro Uchikoshi tarafından yönetildi ve yazıldı ve Shinji Hosoe’nun müziğini ve Rui Tomono’nun karakter tasarımlarını içeriyor. Uchikoshi, 2012’de oyunun hikayesini planlamaya başlamıştı, ancak Japonya’daki serinin ticari başarısızlığı nedeniyle gelişimi belirsiz bir süreye girdi. Daha sonra, dizinin hayran kitlesinden gelen yüksek talebe yanıt olarak 2015 yılında gelişimin devam ettiği duyuruldu . Oyun eleştirmenler tarafından olumlu karşılandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir