MSX 2 Games, OTHER

Fleet Commander 2

Nostalji Oyun Emülatör Hakkında

  • Emülatörümüzü Telefon, Tablet ve Bilgisayarınızdan işlem yaparak kullanabilirsiniz.
  • Ayrıca Bilgisayarınıza bağladığınız kollar ile de oyunları oynayabilirsiniz sol altta kumanda ayarı mevcut.
  • Oyunlarınızı kaydetme seçeneği ile istediğiniz zaman kaldığınız yerden oynamaya devam edebilirsiniz.
  • Nostalji oyun ekibi olarak sizi eski günlerinize götürebilmek için çalışıyoruz.
  • Üstelik oyunlarımızın hepsi tamamen ücretsiz.

Fleet Commander 2 Nostalji oyun Ekibi sizin için bu kez de rekabeti çok yüksekte tutacak bir oyun ile karşınızda. Play tuşuna basarak hemen oynamaya başlaya bilirsiniz.

Fleet Commander 2

Oynanış açısından, gerçek zamanlı bir taktik oyunu olarak gerçekçi bir askeri simülatördür ve yalnızca silahların kaynak yönetimini ve havadaki uçakların yakıtını içerir. Senaryo, bir oyuncunun senaryonun başında sahip olduğu birimleri tanımlar ve oyuncu, senaryo sona erene kadar asla başladıklarından fazlasına sahip olamaz. Diğer gerçek zamanlı taktik oyunlarında olduğu gibi, kayıplar değiştirilemez, bu da birimlerin değerini ve bunların mantıklı kullanımını vurgular (bazı senaryolar belirli bir birimi kurtarmayı imkansız kılar). Askeri gerçekçilik, 2D taktik planlama haritasında bazı otantik NTDS sembolojilerinin kullanılması gibi araçlarla daha da vurgulanmaktadır . Oyun ve görev etkinliklerinin çoğu, tam hareketli video sekansları biçiminde sunulur.

Oyun üç farklı seçenekten birinden seçilebilir. Birincisi, belirli hedefleri içeren bir dizi önceden belirlenmiş görevdir. Bu görevler, başarıyla derecelendirilmek için gerçekleştirilmesi gereken belirli hedefleri içerir. Zorluk derecesi bir yıldızdan dört yıldıza kadar değişir, en zoru dört yıldızdır. İkinci bir oyun teması, sağlanan dört senaryodan birini oynamaktır. Bunlar genellikle oyuncunun devam etmeden önce birbirini izleyen her mücadeleyi kazanmasını gerektiren “savaşlar” dizeleri “savaşlardır”. Son oyun türü, bir oyuncunun kendi konfigürasyonlarını girebileceği ve güç ve hedefleri zorlayabileceği “görev düzenleme” adı verilen bir özellik kullanmaktır. Önceden belirlenmiş görev hedefleri ve hedefleri editöre girilebilir ve oyun boyunca çeşitli aralıklarla oyuncuya görüntülenebilir. Girdi hedefleri, genel görevin başarılı olması için önceden belirlenmiş siparişlerde tamamlanması gerekecek şekilde yapılandırılabilir. Gerekli programlama becerileri oldukça basittir ve yazılım tasarımcılarının yaratıcılığının bir kredisidir.

“Görev düzenleyici” özelliğinin kullanımı basittir ve diğer oyun yazılımlarında nispeten nadirdir. Bu özellik, oyuncuların doğrudan yazılımla arayüz oluşturmasına ve nispeten sınırsız sayıda olası savaş senaryosu sağlamasına olanak tanır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir